Рефлексія
Модуль 5,6
1) Я можу використовувати Інтернет-ресурси у своєму проекті для того, щоб шукати необхідну інформацію для створення проекту, створювати опитувальники в мережі і проводити опитування дітей , обмінюватися інформацією з учнями шляхом ведення блогів, а також використовувати інтернет для дістанційного спілкування з учнями під час роботи над проектом якщо виникає така необхідність.
2) Я можу забеспечити відповідне і відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів: візьму дозвіл батьків на використання Інтеренету учнями, поясню учням як використовувати Інтернет-ресурси, враховуючи і не порушуючи авторськіх прав власників статей, зображень тощо, поясню що таке плагіат.
3) Я вважаю що знання засобів пошуку в інтернеті і оцінювання веб-сторінок допоможуть моїм учням в аналізі, синтезі та оцінюванні отриманої інформації
4) Надання завдань учням, які будуть спонукати їх до використання електронної почти і яке обмежено часом на його виконання, наприклад, вислати мені якомога більше посилань для пошуку інформації для проекту.
5) Під час проекту я буду організовувати спілкування моїх учнів засобом створення блогів, де ми можемо обмінюватися повідомленнями, коментувати роботи інших, діти зможуть взаємооцінювати, наприклад, оцінювати в блозі іншу команду.
6) Додаткові можливості використання гаджетів блогу- перекладач, відео-, медіафайли тощо.
7) В цих модулях я навчилася оцінювати Інтернет-ресурси, ознайомилася з поняттям авторського права.
Модуль 5,6
1) Я можу використовувати Інтернет-ресурси у своєму проекті для того, щоб шукати необхідну інформацію для створення проекту, створювати опитувальники в мережі і проводити опитування дітей , обмінюватися інформацією з учнями шляхом ведення блогів, а також використовувати інтернет для дістанційного спілкування з учнями під час роботи над проектом якщо виникає така необхідність.
2) Я можу забеспечити відповідне і відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів: візьму дозвіл батьків на використання Інтеренету учнями, поясню учням як використовувати Інтернет-ресурси, враховуючи і не порушуючи авторськіх прав власників статей, зображень тощо, поясню що таке плагіат.
3) Я вважаю що знання засобів пошуку в інтернеті і оцінювання веб-сторінок допоможуть моїм учням в аналізі, синтезі та оцінюванні отриманої інформації
4) Надання завдань учням, які будуть спонукати їх до використання електронної почти і яке обмежено часом на його виконання, наприклад, вислати мені якомога більше посилань для пошуку інформації для проекту.
5) Під час проекту я буду організовувати спілкування моїх учнів засобом створення блогів, де ми можемо обмінюватися повідомленнями, коментувати роботи інших, діти зможуть взаємооцінювати, наприклад, оцінювати в блозі іншу команду.
6) Додаткові можливості використання гаджетів блогу- перекладач, відео-, медіафайли тощо.
7) В цих модулях я навчилася оцінювати Інтернет-ресурси, ознайомилася з поняттям авторського права.
Комментариев нет:
Отправить комментарий