Translate

четверг, 28 марта 2013 г.

Рефлексія
Модуль 9-11

Я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованними в навчанні, тому що я намагаюся скласти всі умови, а саме - я використовую навчання, яке будується саме навколо потреб учня, роблячи діференціацію навчання різних учнів, ураховую різні форми сприйняття дітьми інформації, намагаюся розвивати всі напрямки мислення так званого множинного інтелекту.

Я фасилітатор, бо я розроюляю спеціальні матеріали, які будуть направляти учнів у дослідженні, створюю умови до дослідженнь. Я приділяю особливу увагу на розробку основних запитань проекту. Я можу сформувати в учнях навички мислення вищіх рівнів, бо я проводжу аналіз, синтез, дослідження, розвиваю співпрацю. Включаючись у ці процеси, учні можуть використовувати те, що вони вивчають, для просування в засвоєнні матеріалу і знаходження способів використання того, що вони вивчили, в нових ситуаціях. Коли люди використовують навички аналізу для визначення значущості та цінності конкретної інформації, вони долучаються до критичного мислення. Інший тип аналізу - це аргументація, представлення суджень і доказів на захист своєї думки.

Моє навчання стане у пригоді для подальшої роботи, у підвищенні професіалізму, я зможу поділитися своіми знаннями із колегами, отримані знання будуть для мене дуже корисними. Тренінг був практичним, що дуже добре, бо це сприяло кращему засвоєння матеріалу.

Тепер я можу  відповісти на головне запитання,  що ефективне використання ІКТ для підтримки та оцінування процесу  навчання учнів стає найпровіднішим моментом у сучасній освіті.

Комментариев нет:

Отправить комментарий