Translate

четверг, 28 марта 2013 г.

Рефлексія
Модуль 9-11

Я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованними в навчанні, тому що я намагаюся скласти всі умови, а саме - я використовую навчання, яке будується саме навколо потреб учня, роблячи діференціацію навчання різних учнів, ураховую різні форми сприйняття дітьми інформації, намагаюся розвивати всі напрямки мислення так званого множинного інтелекту.

Я фасилітатор, бо я розроюляю спеціальні матеріали, які будуть направляти учнів у дослідженні, створюю умови до дослідженнь. Я приділяю особливу увагу на розробку основних запитань проекту. Я можу сформувати в учнях навички мислення вищіх рівнів, бо я проводжу аналіз, синтез, дослідження, розвиваю співпрацю. Включаючись у ці процеси, учні можуть використовувати те, що вони вивчають, для просування в засвоєнні матеріалу і знаходження способів використання того, що вони вивчили, в нових ситуаціях. Коли люди використовують навички аналізу для визначення значущості та цінності конкретної інформації, вони долучаються до критичного мислення. Інший тип аналізу - це аргументація, представлення суджень і доказів на захист своєї думки.

Моє навчання стане у пригоді для подальшої роботи, у підвищенні професіалізму, я зможу поділитися своіми знаннями із колегами, отримані знання будуть для мене дуже корисними. Тренінг був практичним, що дуже добре, бо це сприяло кращему засвоєння матеріалу.

Тепер я можу  відповісти на головне запитання,  що ефективне використання ІКТ для підтримки та оцінування процесу  навчання учнів стає найпровіднішим моментом у сучасній освіті.
Рефлексія
Модуль 4,8

Я обміркувала і включила до свого плану оцінювання стратегії, які я використовуватиму для перевірки готовності учнів до початку виконання ними проектів,
 оцінювання продуктів діяльності учнів, до виконання яких будуть залучені мої учні,
як я буду перевіряти і виставляти оцінки учням за розуміння основних положень теми упродовж їх навчання,
як я визначатиму, яким чином я буду оцінювати мислення вищих рівнів та навичок 21 століття у цій навчальній темі чи вміють вони застосовувати набуті знання та навички реальному житті.

среда, 27 марта 2013 г.

Рефлексія
Модуль 5,6

1) Я можу використовувати Інтернет-ресурси у своєму проекті для того, щоб шукати необхідну інформацію для створення проекту, створювати опитувальники в мережі  і проводити опитування дітей , обмінюватися інформацією з учнями шляхом ведення блогів, а також використовувати інтернет для дістанційного спілкування з учнями під час роботи над проектом якщо виникає така необхідність.

2) Я можу забеспечити відповідне і відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів: візьму дозвіл батьків на використання Інтеренету учнями, поясню учням як використовувати Інтернет-ресурси, враховуючи і не порушуючи авторськіх прав власників статей, зображень тощо, поясню що таке плагіат.

3) Я вважаю що знання засобів пошуку в інтернеті і оцінювання веб-сторінок допоможуть моїм учням в аналізі, синтезі та оцінюванні отриманої інформації

4) Надання завдань учням, які будуть спонукати їх до використання електронної почти і яке обмежено часом на його виконання, наприклад, вислати мені  якомога більше посилань для пошуку інформації для проекту.

5) Під час проекту я буду організовувати спілкування моїх учнів засобом створення блогів, де ми можемо обмінюватися повідомленнями, коментувати роботи інших, діти зможуть взаємооцінювати, наприклад, оцінювати в блозі іншу команду.

6) Додаткові можливості використання гаджетів блогу- перекладач, відео-, медіафайли тощо.

7) В цих модулях я навчилася оцінювати Інтернет-ресурси, ознайомилася з поняттям авторського права.

вторник, 26 марта 2013 г.

Рефлексія
Модуль 3 впр.7
1) В цьому модулі я навчилася:
- писати навчальні цілі,
- розробляти Основні запитання, які спонукають учнів до дослідження та мислення,
 -формулювати дослідницькі завдання для учнівських проектів.
2) Отримані сьогодні знання змусили мене переосмислити навчально-виховний процес

понедельник, 25 марта 2013 г.

Рефлексія.
Модуль 2 Впр. 7
1) Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме

2) Мій проект допоможе моїм учням зодовольнити стандарти та розвинути навички 21 століття:
-Критичне мислення і вміння вирішувати проблеми;
-Вміння працювати з інформацією, медіа та комп’ютерні навички

3) Цей метод дозволить мені вдосконалити засвоєння учнями лексичного та граматичного метеріалу

4) Я узнала метод проектів, навчилася робити публікації, чим зможу зацікавити учнів
Рефлексія
Модуль 1 Впр. 6:

1) Навчитися створювати проекти для кращого залучення учнів з різними рівнями знань до процесу навчання.
2) Я сподіваюсь, що цей тренінг допоможе мені використовувавати ІКТ при викладанні англійської мови 
3) Я хочу щоб на моїх уроках   дітям з різними рівнями знань було цікаво. Крім того я вважаю, що в світі новітніх технологій треба навчитися навчати дітей по-новому!
4) Електронний підручник
5) Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, хочу навчитися використовувати отриманні тут знання щодо ІКТ на практиці.
1 Пока я не знаю, что делать с этим блогом
2 Для общения с другими участниками тренинга, обмена информацией
3 Помощь учителю